Skola och jobb

I dag träffades vi i projektgruppen hemma hos en av tjejerna. Vi skulle skriva en opponentrapport på ett annat projektarbete. Vi började med att bara sitta och prata, och vänta på någon som självklart kom en timme sent. Sen drog vi igång och diskuterade lite vad vi skulle skriva om. Såklart var det också bara jag och en till tjej (vi som skrev ihop nästan hela vårt projektarbete) som hade läst rapporten vi skulle opponera på. Synd att folk kommer oförberedda så tid måste gå till att de ska läsa den, trots att de har haft ett tag på sig. När vi väl började skriva så gick det i alla fall bra och vi fick ihop den ganska snabbt. 
Medan vi skrev den hade tjejen som vi var hos lagat en massa mat till oss. Hur hon hann med allt förstår jag inte, men sex eller sju rätter bjöd hon på. Allt var kinesisk mat eftersom hon kommer från Kina. Jättegott var det. Till efterrätt fick vi även en chokladkaka. 
 
Efteråt åkte jag till jobbet, där det hade rasat in mail under dagen, eftersom alla kommit tillbaka från ledighet. Det blev senare än jag tänkt, men klockan 16.00 var jag där och gick hem 19.15. I morgon blir det jobb hela dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0