Bättre dag

I dag har det gått bättre på jobbet. Det har flytit på relativt bra och jag har fått mer gjort. :) Det känns skönt att få någon sån dag ibland... 
 
I kväll har jag sett den svenska filmen Försvunnen. Den var bra, bättre än förväntat. Det var min sista film från Lovefilm för nu stänger de ner tyvärr. Efter att ha hyrt film via dem i flera år och varit jättenöjd så känns det lite tråkigt att inte kunna få hem film i brevlådan och att vara lite nyfiken på vilken den nästa filmen man ska se blir. Nu går jag väl över till Netflix istället, men först blir det en paus från filmtittandet i några månader eftersom jag måste byta internetabonnemang för att kunna streama flera filmer i månaden så jag måste vänta tills min uppsägningstid går ut på det gamla abonnemanget. Det kanske är lika bra med en paus. Då kanske man får lite mer tid över till annat, som träning till exempel. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0