Jobb

Den här veckan är det jobb som gäller igen. I går gick väl ganska bra men i dag har jag suttit nästan hela dan och strulat med en och samma kund. Det känns så jobbigt när jag har såna dagar för det känns som att jag inte gör nånting, trots att jag gör mitt bästa. Jag är alltid lite rädd att någon ska komma och säga att jag gör för lite. Det sitter väl i sedan mitt förra jobb där man ofta kunde få höra att man presterade för dåligt, tog för lite samtal. Det är svårt att vänja sig vid att jag har ett jobb där det ibland tar väldigt lång tid att lösa en sak, vilket gör att man inte hinner med så mycket under en dag trots att man sitter och jobbar hela tiden. Jag tar ju nästan aldrig någon rast ens så jag jobbar ju verkligen hela tiden förutom på lunchen, men jag vill kunna se i slutet av dan att jag har tagit många mail och samtal. Just nu när det är många nya så försöker jag dessutom att ta lite krångligare mail och lämna de lättare åt de nya och då blir det ännu svårare att se resultat i siffror. 
Det är bara att ta nya tag i morgon och hoppas på en bättre dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0