Lugn helg

I går åkte jag till Emma och Jocke för att vattna deras blommor. Även den dagen hade jag tur med vädret och hann njuta av solen i några timmar på deras altan. Jag tänkte även läsa ut min bok men hann inte helt klart eftersom jag fick ont i magen och kände att jag inte ville sitta i solen mer utan åka hem i stället. På kvällen var jag bara hemma och tittade på film. 
 
I dag startade jag dagen med att läsa klart boken. Sen har jag varit till Bromma Blocks för att shoppa lite. Jag köpte olja- och vinägerflaskor, en liten pajform, ett träningsgummiband och lite annat smått och gott. Det har blivit en del shopping under sommaren. Jag tror att jag har tagit igen för allt jag inte har shoppat under året! :) Men i dag var det mesta på rea i alla fall. Det var rea överallt i gallerian! Jag gick inte in i några klädaffärer eftersom jag kände att jag var tvungen att försöka hålla mig till det jag redan planerat att köpa. 
 
Efteråt började jag läsa En man som heter Ove. I kväll ska jag pyssla lite framför tv:n. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0