Skärgårdstur

I dag har jag, Malena, Martin, Malenas mamma och moster varit ute och åkt båt. Vi åkte på en guidad skärgårdstur och åt även lunch på båten. Jättemysigt var det och självklart var kameran med. :) 
Efter båtturen gick jag, Malena och Martin till Gröna Lund och körde femkamp, som blev en niokamp! Efter nio olika grenar stog Martin som segrare räknat på antal vinster och jag räknat på poäng. 
När jag kom hem var jag så trött så jag la mig på soffan och sov en liten stund. Det händer verkligen inte ofta att jag kan sova middag! Förstår inte varför jag är så trött... I tisdags och torsdags trodde jag att det berodde på att jag bara var hemma och blev slö av att sova länge och sen inte komma igång på en gång. Men i dag borde jag inte behöva vara så trött. Ska lägga mig nu och så får vi se hur det blir i morgon. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0