"Småprat"

På jobbet har det gått ganska bra i dag och efter jobbet tog jag mig iväg på ett pass Bodycombat. Det var jätteroligt och det känns bra att jag kom iväg. Nu är ledaren borta i fyra veckor så det är ju lite trist. Vi får se om det kommer att vara Bodycombat-pass ändå med någon annan ledare. 
 
Tidigt i morse vaknade jag och hade jätteont i magen. Det har hänt några gånger förut men det är länge mellan gångerna. Jag klev upp och tog Samarin och la mig och somnade om efter en stund. När jag vaknade nästa gång så var det bättre men jag kände fortfarande av det. Det blev i alla fall bättre sen när jag var på jobbet. 
 
Folk lägger ut bilder på sina nyplockade hjortron och jag blir avundsjuk! Jag vill också plocka hjortron! I höst vill jag även åka och plocka blåbär och lingon nånstans...
 
Nu är det alltså slut på hyrfilm från Lovefilm, efter 7,5 år och 458 hyrda filmer. Roligt att kunna se sånt. :) Jag är en trogen kund till dem som varit medlem så länge! 
 
Nu ska det bli skönt med helg, efter en arbetsdag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0