Trevlig fredagskväll

Efter en bra dag på jobbet med roliga kollegor så mötte jag upp Malena. Vi gick först och åt god pizza för att sedan åka vidare till Fotografiska och gå på fotoutställningar. Det var bra utställningar. Efteråt gick vi mot Gamla stan och köpte glass. Det var ju så fint väder och varmt och skönt ute. Vi hittade ett ställe med en massa olika smaker så jag kunde inte låta bli att köpa tre kulor. Jag vill gärna gå dit fler gånger och prova fler smaker! När vi gick vidare såg jag sen en Ben & Jerry´s glassbar! Jag som trodde den hade stängt igen! Åh vad glad jag blev! Måste gå dit snart och köpa Ben & Jerry´s i kulglass. :) Efter glassätandet åkte vi i alla fall hemåt. 
 
 
Dagens citat (när vi satt och pratade om böcker): 
Malena: Vet du vilken bok du måste läsa när du har läst ut den du håller på med nu?
Jag: Näe, men först ska jag i alla fall läsa En man som heter Ove. 
Malena: Ja, men det är ju den du måste läsa!
 
(Förhoppningsvis hinner jag börja på den i helgen...längtar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0