3 Doors Down

I går efter jobbet åkte jag in till stan och mötte upp Malena och Martin. Vi började med middag på Jensen´s Boefhus. Efter förra gångens misslyckade besök gav jag dem en chans till och det gick väl sådär. Maten var god, men jag bad om medium på min köttbit men den var lite väl blodig för att vara medium, eftersom det rann ut från den när jag skar i den. Som tur är så har jag inga större problem med att äta det ändå, så jag sa aldrig till om det. 
 
Efter middagen tog vi en promenad till Gröna Lund. Precis lagom till att kvällens konsert drog i gång så kom vi dit. 3 Doors Down stog på scenen och de var jättebra. Tyvärr känner man inte till så jättemånga låtar, men några stycken har man hört mycket. Eftersom vi kom dit så pass sent, när det redan var väldigt mycket folk, så stod vi på sidan av scenen. Man såg ju inte så jättebra, eftersom det alltid är folk som är längre än en själv som står framför. :) Men jag kunde titta mellan dem. 
Eftersom det var så härligt väder ute, varmt och klarblå himmel, så åkte vi inte hem direkt efter konserten, utan stannade till på en uteservering efter Strandvägen och tog oss något att dricka. En trevlig och härlig kväll i ett vackert, somrigt Stockholm. Jag skulle kunna promenera runt med kameran hur länge som helst såna dagar. I går hade jag dock inte kameran med mig så det fick bli några bilder med mobilen. 
Nu på förmiddagen har jag tittat på en film som jag kan rekommendera. Den var jättemysig och fin. The odd life of Timothy Green.
Nu ska jag göra mig i ordning och åka till Malena och Martin för att titta på prinsessbröllop och sedan lyssna in mig på Thirty seconds to Mars, inför nästa Grönan-konsert. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0