After work

Efter jobbet i går åkte ett gäng på tio kollegor till Gröna Lund för att ha after work. Vi började med att äta grillbuffé och ta nåt att dricka. Sen startade vi vår femkamp. Vi var uppdelade i två lag med fem personer i varje. Vi körde tre olika grenar innan vi gick och tog en vätskepaus och drack lite på en bar/restaurang. Sen fortsatte vi med de två sista grenarna. 
När resultaten var räknade så förlorade tyvärr vårt lag. Men vi räknade även ihop de individuella poängen och det väldigt roliga och överraskande resultatet där var att jag vann!! Mot nio andra personer! :) Det hade jag aldrig kunnat tro. Det har visat sig att jag tydligen är bra på att slå på saker! Det var mina bästa grenar. :) 
Efter några karusellåk (jag åkte bara en) så gick de flesta av oss vidare till Josefinas. Ett väldigt trevligt ställe med goda drinkar. :) Vi hade en jätterolig kväll och jag var inte hemma förrän vid tvåtiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0