Betyg

I går och i dag har jag jobbat. Ja, nu är det ju liksom dags att jobba, när man har fått sommarlov. :) Jag har tagit samtal knappt halva dagen i går och större delen i dag. Man lär sig mycket nytt när man tar samtal och det blir ju mycket frågor, men det har gått skapligt bra ändå tycker jag. Det svåra är att kombinera mail med telefoni, när man är lite ny på telefonin. Det kan bli lite rörigt i huvudet. :) Men det är nog bra att man har vana av det, även om det är på en annan arbetsplats. 
 
I dag fick vi betyget på vår näst sista tenta, alltså den som kändes bra. Det blev ett B. Jag är jättenöjd, även om jag gärna hade fått ett A. Jag förstog att det inte skulle bli ett A, men jag tror att jag hade kunnat klara att få ett A på den här tentan om jag hade varit på topp. Med lite för lite sömn och plugg senast fyra dagar innan så är jag nöjd. 
Mindre nöjd är jag med det E jag fick på min uppsats. :/ Jag hade hoppats på ett högre betyg och trodde att jag låg bättre till efter hennes feedback. Det är synd att inte läraren berättar om man ligger på gränsen till att bli godkänd. Då hade jag kanske lagt ner mer tid på mitt andra utkast. 
Nu är det bara en nervös väntan på att se om jag klarade den sista tentan och en mindre nervös väntan på ett annat betyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0