Fredag!

I dag har det gått lite bättre på jobbet tror jag. Mindre rörigt men fortfarande mycket frågor. 
Jag har ordentlig träningsvärk i låren efter alla benböj i går och ändå gjorde vi några i dag också. :) Rättare sagt 50 st. Jag har nog inte skrivit om det, men vi har ett par hälsoveckor på jobbet så det är därför vi tränar så mycket. Men jag ska försöka att fortsätta att träna lite sen också, alltså på arbetstid. 
Det ser nog lite roligt ut när vi står och gör alla möjliga övningar inne på kontoret. :) Tur att inte så många ser oss där! 
 
Efter jobbet köpte jag hem kinamat och Ben & Jerry´s för lite fredagsmys. :) Jag köpte friterad fläskfilé till middag men jag blev tyvärr lite besviken. Jag kommer nog inte att köpa det fler gånger därifrån. Tänk att det är så svårt att hitta god friterad fläskfilé utanför Ljusdal! 
 
I kväll har jag tittat på Searching for Sugar Man. Det var en bra dokumentär tycker jag. Häftigt hur allt gick till med honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0