Helgen

I fredags åkte jag till Emma mitt på dagen. Jag skulle vara barnvakt åt Vilgot en liten stund medan hon åkte iväg på en grej. Sen var det tänkt att jag skulle på after work med jobbet på kvällen, men mamma och pappa skulle komma lagom till middagstid så jag ville stanna kvar och träffa dem lite. Det stod grillat på menyn så jag ville ju gärna äta middag med dem. :) När vi hade ätit färdigt så började Let´s dance-finalen och då blev jag ju kvar och såg det också. :) När det var klart åkte jag hem. 
På lördagen mötte jag upp allihop inne på stan, tillsammans med min moster som hade kommit med tåget på förmiddagen. Vi gick och åt lunch och gick och kikade i nån affär, innan vi åkte hem till Emma och Jocke. Mamma och moster åkte nästan direkt iväg igen för en kusinträff. Vi andra åt jättegod grillad mat igen och till efterrätt gjorde vi chokladfondue. Den blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, eftersom chokladen blev för lös, men det var gott ändå. :) 
På väg hem träffade jag en tjej från Järvsö som hade flyttat till Sundbyberg samma dag. :) Roligt och oväntat när man träffar på nån på tunnelbanan!
I dag har jag varit hemma och städat och tvättat lite. Dessutom har jag varit och tränat Bodycombat, helt själv med instruktören. :) Jag fick välja om vi skulle köra trots att jag var själv, men jag tyckte det var lika bra. Det är ju ganska bra också, för man kan ju få lite extra hjälp med tekniken. Riktigt jobbigt och svettigt var det i dag, både för mig och instruktören. Det måste ha varit värmen utomhus. 
I morgon är det tenta och det känns inte ett dugg bra. Om jag klarar den så handlar det bara om tur med vilka ord som kommer på tentan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0