JAAAAAA!!!!

Jag måste börja med att skriva att jag är så glad! Jag klarade nämligen den sista tentan, som jag var så säker på att jag inte hade klarat!! Så otroligt skönt! Det betyder ju dessutom att jag har klarat mina mål under det första läsåret, godkända betyg på första försöket i alla kurser. :) 
 
Ska skriva lite snabbt om min måndag. På jobbet har det varit lite rörigt, eftersom jag har försökt att lära upp en ny kille på mailen, samtidigt som jag har tagit samtal under större delen av dagen. Man blir avbruten titt som tätt och får inget flyt i lärandet. Dessutom är ju jag ganska ny på telefon fortfarande så jag får springa och fråga om hjälp hela tiden. 
 
Efter jobbet åkte jag och Lina hem till henne. Där åt vi middag och sen gick vi ut och tränade. I ungefär 2,5 timme var vi ute och löptränade och styrketränade! Totalt sprang/joggade/gick vi 9,5 km ungefär och vi joggade och sprang mestadels av det. Jag har aldrig sprungit så långt under en träning. 
Först joggade vi till ett utegym där vi körde styrketräning för armarna. Sen körde vi intervallträning och joggade/sprang och gick även lite grann. Sen joggade vi till ett annat utegym där vi körde ben, armar och mage. Och så avslutade vi med att jogga och gå hem till Lina igen. Jätterolig träning, både för att man hade sällskap och för att vi varierade träningen. Lina var dessutom en bra coach och visade hur jag skulle göra ibland och peppade jättebra. 
Det blev ju lite senare än jag hade tänkt så jag kom inte hem förrän vid halv elva tror jag. Tyvärr var ju tvärbanan försenad så istället för att byta till pendeltåg fick jag ta tunnelbanan. På T-centralen fick jag springa allt jag kunde för att hinna med mitt tåg så jag slapp vänta i en kvart på nästa. Som om jag inte hade sprungit tillräckligt i dag. :) Som tur var så hann jag i alla fall med det, men jag kom ju ändå hem senare än jag hade tänkt. Typiskt när man vill hem snabbt. 
 
Nu måste jag duscha och hoppa i säng! Hoppas jag tar mig upp ur sängen i morgon... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0