Lunchträning

I dag har det varit jobb igen och på lunchen körde jag och Lina lite träning ute i Rålisparken. Roligt att träna ute i det fina vädret. :) Vi gjorde sit-ups, armhävningar, squats och "kissande hunden" i tre varv. 
I morgon är det tänkt att jag ska vara med på ett crossfit-pass på lunchen. Vi får se hur det går. :) 
 
I dag fick vi betyget i en till kurs. Det blev ett B vilket känns bra. Läraren hade även skrivit en motivering till betyget och det var roligt att läsa. 
Nu har jag alltså tre B, ett E, ett godkänt betyg (där det inte finns någon skala) och troligtvis ett underkänt betyg. Upp och ner kan man alltså säga! Synd med det låga betyget som drar ner slutbetyget för terminen och den sista tentan som antagligen är underkänd. Jag hade ju önskat att det hade gått bättre egentligen, men samtidigt måste jag ju vara nöjd med tre stycken B i engelska på universitetsnivå. 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Du är ju superduktig och jag tycker du ska vara jättenöjd!! :)

Svar: Tack vännen! Jag måste försöka att sänka kraven på mig själv tror jag och vara nöjd med det som är bra i stället för att haka upp mig på det dåliga!
Lena

2013-06-12 @ 21:17:27
URL: http://www.kristinedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0