Movienight

I går efter jobbet träffade jag Malena. Vi gick och åt god pasta och sen gick vi på bio och såg The internship. Den var rolig och bättre än förväntat. 
I dag har jag suttit och lärt mig lite nya saker på jobbet och förhoppningsvis får jag fortsätta i morgon. Efter jobbet i dag tränade jag Bodycombat. Det var på tiden att jag var och tränade där jag har mitt träningskort för det har blivit lite dåligt med det på sista tiden. Men ägaren är helt otrolig, han hälsade på mig med mitt namn när jag kom in trots att han inte har sett mig på flera veckor. Även om han kan ha sett mitt namn bland bokningarna till passet och blivit påmind så tycker jag ändå att det är imponerande att han vet att det är jag. Jag är ju inte en av de mest frekventa besökarna direkt. Han kunde mitt namn nästan direkt efter att jag blivit medlem där så han verkar ha ett väldigt bra namnminne. Det är ju väldigt trevligt och ger ett bra intryck när man kommer dit och blir hälsad på med namnet. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0