Rörig dag

I dag har jag haft ännu en rörig dag och det kändes som att jag borde ha struntat i att kliva upp i morse! Det började redan när jag skulle åka till jobbet då jag missade tunnelbanan. När jag för en gång skull lät bli att dubbelkolla tiderna så hade de ändrat till sommartider så jag missade tåget med ca en minut och nästa gick inte förrän om tio minuter. Normalt går de oftare på morgonen. Därför kom jag in till jobbet ganska precis när jag skulle börja. 
Sen har det bara varit strul och krångliga ärenden och struliga system. Jag har knappt hunnit göra nånting känns det som. Det känns som att de bra dagarna är över, nu när jag har börjat ta samtal och dessutom får lite krångligare mail för att de lättare mailen i första hand går till alla nya som börjat inför sommaren. 
 
Till och med på lunchen skulle det strula. Jag gick till thairestaurangen mitt emot jobbet för att handla mat och så accepterades inte köpet. Det visade sig att saker jag hade köpt förra veckan hade dragits från kontot i dag så jag låg på minus. :/ Tur att man lätt kan föra över pengar via mobilen! Jag fick min mat till slut och gud vad god den var! Antagligen den godaste wokad kyckling med grönsaker och cashewnötter som jag ätit. :)
 
Nu ska jag försöka att gå och lägga mig i tid så jag inte är lika trött i morgon och så hoppas jag att det går bättre på jobbet då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0