Städdag

I går eftermiddag åkte jag till Emma och Jocke. Det bjöds på grillad hamburgare och dessutom klippte Emma mig. Skönt med lite kortare hår igen. :) Jag passade även på att ta hjälp av Jocke att uppdatera min telefon, vilket jag inte har gjort sen jag köpte den för två år sen! Det var flera appar som inte fungerade längre eftersom jag hade en för gammal version på telefonen. Nu fungerar den som den ska igen. :) Bland annat fungerar Blogg-appen så nu kan jag blogga från mobilen igen. Jag har även laddat ner Runkeeper så nu hoppas jag att jag får en nytändning med träningen igen. 
 
I dag har jag en städdag. Men än så länge har jag inte hunnit med så mycket! Jag har använt min nya borste som jag köpte på Järvsö marknad, som är bra att ta bort katthår med. I två timmar har jag stått och borstat av soffan, sängen, klösbrädan där Zelda även kan ligga och lite annat. :) Nu ska jag försöka att hinna med att dammtorka, dammsuga och torka golven och tvätta. Hoppas jag hinner med det så det är klart sen. Jag hade även tänkt putsa fönstren men det får väl vänta...
 
För övrigt så väntar jag med spänning på att få höra att ett nytt liv har kommit till världen, då en av mina absolut närmsta vänner just nu är på BB!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0