Thirty seconds to Mars

I onsdags efter jobbet mötte jag Malena och Martin inne på stan. Vi tog en promenad till Djurgården och åt middag på en restaurang vid Djurgårdsbron. Sen fortsatte vi till Gröna Lund där vi skulle se Thirty seconds to Mars. Jättebra var de och Jared Leto (sångaren) var rolig och skämtade en del. Jag har inte lyssnat särskilt mycket på dem innan, men de har många bra låtar. 
Jag hade med mig kameran och trots att det var svårt att fotografera med alla människor som stod framför mig så blev det i alla fall några bra bilder. 
 
 
 
Före konserten åkte de Eclipse. :)
 
 
En massa stora ballonger kastades ut från taket som studsade över publiken.
När de började smälla visade det sig att de innehåll lite vatten som regnade över publiken!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0