Vilken dag!

I dag har jag för första gången suttit och tagit de flesta typer av samtal. Efter någon veckas uppvärmning med en typ av samtal så var det dags att lära sig lite nytt. Och mycket nytt blev det! Det känns som en riktig struldag. Det tar ju ett tag att komma in i det så det blir lite rörigt i huvudet i början. Det svåraste är nog att förklara ärendet när jag ska be om hjälp, eftersom jag inte riktigt förstår allt själv. 
Det blev i alla fall ett skönt avbrott på lunchen när jag var med på ett Crossfit-pass. Det var rätt roligt och ett lagom lunchpass även om det var jobbigt och svettigt. Det blir ju lite stressigt att hinna träna, duscha och äta så jag får se hur jag gör framöver, men jag kan tänka mig att gå på fler pass. 
 
Det var meningen att jag skulle gå en halvtimme tidigare från jobbet i dag (jag började en halvtimme tidigare i morse pga det), men det gick tyvärr inte så bra att komma iväg i tid. Jag skulle möta upp Malena efter jobbet för att visa henne lite inför att hon ska vara kattvakt. Tyvärr fick hon vänta på mig eftersom jag blev sen. Och senare skulle jag bli... När jag kom till tunnelbanan så var det försenat. De hade fått ställa in det ena tåget pga ordningsproblem så det var bara att vänta på nästa tåg. Till slut var jag i alla fall på väg hem, men en station före Sundbyberg var det några i tåget som stoppade det genom att hålla upp dörrarna, eftersom det var ett sjukdomsfall i en av vagnarna. Så då blev vi stående i ca 5-10 minuter. Det verkade i alla fall ha gått bra för sen åkte vi vidare. Jag tror att det var någon som hade svimmat. 
När vi kom till Sundbyberg så utrymde de hela tåget för det var så försenat så att nästa tåg fick ta över passagerarna och det första tåget togs ur trafik. Tur att det inte hände tidigare så jag blev ännu mer sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0