Familjemys och bandyfinal

Jag har inte hunnit blogga på några dagar nu. I onsdags var det skola och i torsdags var det jobb som gällde. Lite ringrostig kände man sig i början på jobbet, efter att inte ha jobbat på 2-3 veckor. 
På fredag var jag ledig och pluggade och tränade. På kvällen åkte jag till Emma och Jocke. Lite senare kom mamma och pappa dit. I lördags var jag hos dem igen och umgicks med hela familjen. Jocke bjöd på god mat som vanligt och så åt vi tårta till efterrätt, eftersom både mamma och Emma fyller år till veckan. 
 
I dag mötte jag upp Malena, Martin och Malenas mamma för att gå och se finalen i bandy. Det var häftigt att se den på Friends arena. Det var en bra match och till och med jag tyckte det var riktigt roligt och spännande. :) Vi hade ju väldigt bra platser dessutom så man kunde hänga med i spelet. Jag som inte ens brukar se bollen! 
Det tråkiga var ju Hammarbyklacken som började med att försena matchen med bengaliska eldar så det blev alldeles rökigt inne i arenan och som därefter sprang in på isen innan matchen egentligen var slut, även om det var klart att de skulle vinna. Vilket jobb vakterna gör som ska hålla reda på alla dessa människor! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0