Filmkväll

I dag har jag mest slappat, men även diskat och städat. På kvällen kom Malena hit. Vi började med att gå och äta på kinarestaurangen i Sundbyberg där de hade en jättegod stor buffé för ungefär samma pris som en varmrätt. Man åt sig väldigt mätt! Sen gick vi till Hemmakväll och hyrde film, Magic Mike. Dessutom köpte vi godis och trots att jag var så mätt och tyckte att jag inte tog så mycket godis, så blev det till slut alldeles för mycket. Hur ska man kunna köpa bara lite godis med allt som fanns att välja på?! Filmen var i alla fall bra och rätt rolig. 
Nu har Malena åkt hem och jag ska nog lägga mig snart. Är ganska trött efter gårdagen och skulle även behöva kliva upp ganska tidigt i morgon eftersom jag har mycket som jag skulle behöva läsa till skolan. Dessutom vill jag helst hinna se lite av Vasaloppet också. Jag vill ju helst se starten men det är inte så ofta jag gör det längre eftersom det startar så tidigt, på en söndag! Jag brukar väl hinna se de sista milen för de som ligger i täten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0