Förberedelser

I dag började vi inte förrän klockan 12.00 på skolan och jag klev upp halv nio för att vara ute i ganska god tid och kanske hinna plugga lite före seminariet. Jag hann läsa ett par sidor i en bok i alla fall, men annars hann jag inte med så mycket mer. Jag är expert på att dra ut på tiden när jag har gott om tid på morgonen och helt enkelt bara ta längre tid på mig att göra mig i ordning. :) Ta det lite lugnare med frukosten, leka lite med Zelda, sitta lite vid datorn... Jag åkte även till skolan lite längre i förväg än jag oftast hinner med annars. 
Efter seminariet handlade jag och gick sen hem och bakade cupcakes. Sen har jag städat och bytt sängkläder. I morgon kommer Kristin och hälsar på, så jag ville göra det lite fint och ha något nybakat att bjuda på. :) Det ska bli så roligt att få umgås med henne en helg! Som jag har längtat! :) Det kändes så långt bort när vi bestämde helg, men tiden går ju snabbt så helgen är redan här. :) 
Nu ska jag göra mig i ordning och lägga mig och läsa lite innan det är dags att sova, så jag orkar upp i morgon för att möta Kristin! Men det går ju mycket lättare att ta sig upp ur sängen när man har något roligt framför sig. :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte många timmar kvar nu :) Dags att sova så jag orkar upp när klockan ringer strax före 6 imorgonbitti :) Ååå mums med nybakat!! ;) Kram och godnatt

2013-03-08 @ 23:23:18
URL: http://kristinedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0