Fullt upp

Fram till i dag, sen sist jag skrev, så har det varit ganska fullt upp så jag inte har hunnit blogga. I dag har jag däremot tagit det väldigt lugnt. Det var skönt att ha en sån dag i dag för det känns som det var ett tag sen. Jag började med en rejäl sovmorgon. Förutom att jag vaknade till nån gång på morgonen så sov jag till halv tolv! Jag blev jätteförvånad när jag tittade på klockan. Det var väldigt längesen jag sov så länge! 
I dag hade jag planerat att ha en dag då jag bara gjorde det jag kände för, vilket resulterade i en dag då jag knappt gjorde nånting! Jag satt framför tv:n och datorn ända till halv fyra innan jag borstade tänderna. :D Sen satte jag mig och läste ut min bok, Bittrare än döden, av Camilla Grebe och Åsa Träff. Jag gillar deras böcker. Nu när den är läst så ska jag börja på den engelska boken jag köpte. Bra att jag hinner börja på den innan terminen är slut. :) Nu har vi två veckors påsklov och sen känns det faktiskt inte som att det är så mycket kvar av terminen! 
Efter läsningen bakade jag chokladmuffins och gjorde middag. Sen har jag tittat på en väldigt bra film, Machine Gun Preacher. Tack Kristin för tipset! 
Det var väl det som jag har gjort i dag... I morgon ska jag försöka att få lite mer gjort! Och då ska jag även berätta vad jag gjort de senaste tre dagarna och även försöka att lägga in några bilder. 
 
Tills dess lägger jag in en bra låt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0