Ny vecka

På dagens föreläsning var jag så otroligt trött. Det var svårt att hänga med i förklaringar om diskursanalys och allt vad han pratade om. Efteråt träffades vi i diskussionsgruppen för att diskutera frågorna vi skulle förbereda inför torsdagen. Sen hade vi en lektion till egentligen, där vi kunde prata om skrivuppgiften inför onsdagen, men jag valde att hoppa över den. Jag satte mig på skolan och åt salladen jag hade med mig till lunch och åkte sen in till stan för presentjakt. Ett par timmar tog det, men sen åkte jag hemåt med både present och lite nytt från Panduro. :) Jag gick förbi och kom på att jag behövde lite mer papper, så det fick bli ännu ett besök på denna roliga affär! Tyvärr tog det ett tag att komma hem, rättare sagt ca en halvtimme längre än vanligt. Det var stopp i tunnelbanan efter just min linje på grund av ett tåg som det blivit något fel på, så vi fick snällt vänta tills de hade fått undan tåget. 
 
Väl hemma har jag läst lite inför onsdagens lektion och kollat lite på tv. I dag hade vi även fått feedback på en tidigare skrivuppgift, vilket var väldigt skönt eftersom vi inte har haft någon aning om hur vi har legat till. Vi fick väldigt bra respons från den läraren med många synpunkter om vad vi kan förbättra och dessutom får vi ett betyg på varje uppgift. På den första fick jag C+. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0