Påskafton

I går kväll firade jag påskafton tillsammans med Malena och Martin. Malena hade ordnat en god middag med laxpaj, ägghalvor, laxrullar och en jättegod "äggpudding". Jag minns inte riktigt vad den hette men god var den. 
Till efterrätt hade hon gjort en jättegod kladdkaka och även chokladtryffel. 
Medan Malena gjorde klart middagen fick jag dessutom leta ett påskägg. Jag fick några ledtrådar från Martin och hittade ett ägg med godis. :) Roligt! 
På kvällen spelade vi tv-spel. Jätteroligt hade vi! 
 
I dag har jag inte hunnit med så mycket tyvärr... Det var dumt att man förlorade en timme. Jag gick i alla fall iväg till träningen för att köra ett pass Bodycombat, men det var tyvärr inställt eftersom ledaren var sjuk. Men när jag ändå hade gått dit så körde jag en timmes gymträning i stället så det var skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0