Plugg

Gårdagen bestog av lite Vasalopp, lite femmil, lite plugg och så ett pass bodycombat. 
I dag har det varit en föreläsning och sen plugg här hemma. Inte så mycket mer att berätta tror jag... :) 
 
Jo, jag ska skicka in min uppsägning till DHL vilken dag som helst nu. Tänk vad konstigt ändå, efter att ha jobbat där i drygt sex år och varit anställd i nästan sju år. Men jag längtar inte tillbaka så det känns som ett bra beslut eftersom jag har hittat ett så bra extrajobb här i Stockholm. Kollegorna kan jag ju sakna men jag kommer att hälsa på dem ibland. :) 
 
En annan rolig sak är att jag, Emma och Jocke har köpt biljetter till invigningen av Tele2-arenan i sommar, där både Kent, Lars Winnerbäck och Robyn ska ha konserter! Tre konserter samma kväll, med tre bra artister! Framför allt längtar jag efter att se Robyn! Har velat se henne live i flera år! 
Har mycket att längta till just nu och först och främst längtar jag jättemycket till helgen, när jag får besök av en av de bästa vännerna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0