Produktiv tisdag

Denna tisdag startade jag med att tvätta och dammsuga. Sen satte jag mig och pluggade. På eftermiddagen gick jag iväg och tränade på gymmet. 
Efter träningen gick jag förbi och hämtade mina nya linser. När jag stog inne på Synoptik hörde vi sirener. När jag kom ut stog en polisbil med blåljus precis utanför och när jag kom ut till vägen stog det två brandbilar och ytterligare två polisbilar där. När jag gick genom stan kom även en till polisbil och brandbil körande med sirener och blåljus. Jag såg inte vad som kan ha hänt men man blir ju nyfiken. Det roliga är att sist jag gick till Synoptik så kom en polisbil körande förbi mig och stannade i korsningen precis vid Synoptik. :) 
På väg hem fick jag ett meddelande från Emma i min klass som frågade om jag sett ett mail från en lärare. Det visade sig att hon hade lagt upp en uppgift till oss som skulle lämnas in på måndag. Problemet var att man ska lämna in den i pappersform på hennes kontor och vi har bara lektioner på onsdag och torsdag innan vi får påskledigt. Eftersom jag ska ut tillsammans med ett gäng klasskompisar efter skolan i morgon så hinner jag inte göra den då, så det var bara att sätta sig med det när jag kom hem. Så nu har jag gjort klart två uppgifter i dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0