Promenad

Efter att ha suttit inne och läst hela dagen i går så tog jag i dag en timmes promenad efter föreläsningen. Men först gjorde jag i ordning en sallad till lunch, av det som fanns hemma. Det blev bulgur, mango, ägg och paprika. Kanske en konstig blandning, men det funkade. :) Promenaden var härlig, men jag längtar tills det torkar upp mer på vägarna så man slipper gå slalom mellan vattenpölar och isfläckar. 
 
En nyttig middag blev det i dag också. Lax, broccolipuré och ärtor. :) 
 
I dag fick jag även veta att de hade lagt ut svaren till tentan vi gjorde i fredags, så jag satte mig och kollade hur många rätt jag hade och det var som jag hade räknat på innan. Jag hade bara de fem felen som jag visste sedan tidigare. :) Det kändes riktigt skönt! 55 av 60 och för ett godkänt betyg behövde man bara få 36 rätt. Däremot vet jag inte om det är olika betyg på den här tentan eller om det bara är godkänd eller underkänd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0