Pysseldag

I dag åkte jag till Emma och Vilgot. Vi började med att åka till Skärholmen för att gå på Panduro och handla lite. Sen köpte vi med oss mackor från Subway hem till lunch. Efter lunch för både oss och Vilgot satte vi oss och pysslade. Vi skulle göra inbjudningskort till Vilgots dop. Vi satt hela eftermiddagen innan vi var klara, men resultatet blev bra. Innan jag åkte hem fick jag kvällsfika med oboy och mackor. Gott! 
Jag fick lite träning också på vägen hem, när jag först sprang lite till bussen från Emma och Jocke och sen sprang mellan tunnelbanorna för att hinna med första tunnelbanan till Sundbyberg i stället för att sitta och vänta i tio minuter. :) 
En mysig dag tillsammans med min fina syster och min goa systerson som jag blir så glad av att träffa och gosa med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0