Skärtorsdag

I dag var det jobb igen då och jag har fortfarande inte tagit något samtal! Det har helt enkelt inte blivit av eftersom vi har så mycket mail nu innan påsk. Dessutom kommer det att ta ett tag innan jag jobbar en vardag igen och kan sitta i samtal, så risken är att jag skulle hinna glömma bort mycket om jag bara skulle ta några samtal i dag och sen inte kunna göra det på flera veckor. Det kändes bättre att sitta och göra det jag kunde i dag och hjälpa till när det behövs. 
Jag jobbade en timme extra i dag och när jag gick hem var jag riktigt hungrig, så jag gick till mitt favoritbagelställe och köpte med mig en bagel till middag. :) När jag kom hem fick jag en väldigt trevlig överraskning. Jag hade fått min deklaration och det var mycket bättre än jag hade vågat hoppats på! Jag har nog aldrig fått så mycket tillbaka på skatten nån gång och det kunde ju inte komma mer lägligt nu när jag pluggar! 
 
Nu ska det bli skönt med lite påskledigt innan det är dags att sätta igång ordentligt med pluggandet nästa vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0