Tenta och kick-off

Efter en natts dålig sömn tog jag mig upp tidigt i går för att åka till skolan och skriva tenta. Tentan kändes bra. Man fick ett separat svarspapper som skulle lämnas in, så man kunde ta med sig häftet med orden och meningarna man skulle sätta in dem i. Efteråt tittade jag på de orden jag varit osäker på och jag vet att jag har åtminstone 5 fel av 60, men förhoppningsvis är det inte så många fler fel. 
Efter tentan åkte jag till Emma, Jocke och Vilgot. Emma klippte mig och så åt vi risgrynsgrötslunch och fikade. Dessutom fick jag frågan om jag vill bli fadder till Vilgot och det var ju ett lätt beslut. Det är klart jag vill det! Blev jätteglad över den äran. :) 
Sen åkte jag hem och gjorde mig i ordning för att åka på kick-off med jobbet. Vi åt jättegod buffé och körde även en bowlingturnering. Det var jättekul och gick ganska bra. Vårt lag kom tvåa med bara två poängs marginal så vi var väldigt nära en vinst! 
Lite senare på kvällen gick vi vidare till en bar där vi stog och pratade, eller snarare typ skrek för att överrösta musiken. En jättetrevlig kväll var det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0