Våffeldagen

I dag har jag jobbat. Som jag hade väntat mig så fick jag även veta att det är dags för mig att börja ta samtal och inte bara sitta med mailen. Jag hann inte med det i dag, men det blir nog i morgon efter lite medlyssning. Jag har några saker jag måste lära mig innan jag kan ta samtal. 
Efter jobbet åkte jag hem och gjorde våfflor till middag eftersom det är våffeldagen i dag. :) Jag hade hjortronsylt och vaniljglass till och det var väldigt gott. :) Tyvärr mådde inte magen så bra efteråt, men det är väl sånt man får räkna med när man äter våfflor till middag. 
 
Förresten kan jag meddela att jag nu har sagt upp mig från DHL. :) Det känns bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0