Bowling!

Åååå vad less jag blir! Jag hade skrivit ett långt inlägg och höll på att lägga in några bilder, och så klickar jag lite fel så jag byter sida och allt försvinner. Inläggen brukar vara kvar när man "oväntat avslutar" bloggen, men inte nu... Lite kortare den här gången då...
 
Innan jag åkte till skolan i dag så bakade jag goda kakor som jag varit sugen på att testa ett tag. Sen hade vi vårt näst sista seminarium. Efter skolan åkte jag hem och diskade och sen kom Malena. Vi mötte upp hennes sambo Martin vid tåget och gick och åt en god middag på Tre bröder. Sen gick vi och bowlade här i Sundbyberg. Det gick bra för oss och jag vet inte om jag har spelat så bra någon gång. Jag fick några strikes och några spares och vann matchen. :) De andra spelade också bra. Malena jobbade sig uppåt och gick från att först ha den sämsta serien till att avsluta med den bästa! Riktigt roligt var det! 
 
När vi väntade på deras tåg så gick vi till Hemmakväll som hade filmoutlet och sålde en massa filmer för 15 kr. Jag kunde ju såklart inte låta bli, utan köpte fem filmer. :) 75 kr är ju väldigt bra för fem filmer! Förra veckan beställde jag dessutom tre filmer som jag fick för ca 120 kr vilket också var bra. Så nu är filmhyllan full! 
 
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0