Effektiv dag

I dag har jag varit ganska effektiv. Jag började med att göra mig i ordning och åka in till stan. Först åkte jag till Kungsholmen och hämtade mina skor som jag lämnat in för omklackning. Sen åkte jag vidare till stan för att köpa doppresent. Jag fixade det i den första affären jag gick in i. :) Så efter att ha funderat en stund och sen valt present åkte jag hem igen. En snabb vända till stan alltså. :) 
Väl hemma packade jag och fixade lite. Sen diskade jag och så satte jag mig och tittade på film och åt middag. Efteråt gick jag och tränade ett pass Bodycombat. Ett jätteroligt pass med den duktiga engelsktalande instruktören. Han är verkligen bra! Han körde ett pass som kom för ett par år sedan, så jag hade tränat det innan och kände igen flera av låtarna. Det var ett roligt pass som ger mycket benträning. Jag gillar när det är mycket sparkar och ben och mindre boxning och slag. 
I kväll är det Let´s dance så det fick bli lite gott fika till kvällen. 
 
Nu kommer jag nog inte att blogga under helgen för i morgon åker jag hem till Tallåsen och på lördag åker vi vidare till Härnösand för dop. Jag ska ju vara med och bära fram Vilgot och sen läsa en dikt som jag skrivit själv, så det är lite nervöst. :) Eftersom vi blir kvar i Härnösand till på söndag, då vi åker till Stockholm så blir det som sagt inget bloggande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0