Elliphant

I går jobbade jag och efter jobbet åkte jag hem och duschade och gjorde mig i ordning. Lite senare kom Camilla till mig och så gick vi och handlade mat på Hemköp. Vi åt grillad kyckling, potatissallad och sallad och det kändes väldigt somrigt. Rosévin till det gjorde det ännu somrigare. :) Synd bara att man inte har någon balkong att avnjuta det på. Jag köpte även hem nyheten Singoalla päronglass och det slutade med att vi åt nästan hela förpackningen! Det var väldigt gott!
Senare på kvällen åkte vi till Söder och gick på Debaser. Där mötte vi upp ett par kompisar till Camilla. Debaser var väldigt trevligt och kändes som ett bra uteställe. Dessutom har de ju ofta livemusik där och många gånger med väldigt bra artister. Det var också därför vi var där i går kväll. Elliphant spelade där och jag gillar verkligen hennes musik. Hon var väldigt bra och en så cool tjej! Och inte nog med att jag fick se henne, utan jag fick även se någon annan jag gillar, nämligen Erik Hassle som var där som gäst. :)  
När hon spelat klart (strax före ett) så stannade jag ett tag till. När de andra sen tänkte åka vidare nånstans så åkte jag hem. 
 
I dag har jag jobbat i några timmar. Det var dock väldigt lugnt så efter ett tag fanns det inget mer att göra så det blev en lite kortare arbetsdag än jag hade tänkt. I kväll blir det en lugn hemmakväll med godis. 
 
Elliphant
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0