Femkamp!

I tisdags träffades vårt tjejgäng från klassen på Gröna Lund för att köra femkamp. Det började bra för mig med en vinst och eftersom vi var de första som spelade det spelet för dagen så hamnade jag även på Dagens high score. :) Vi varvade med att köra olika femkampsspel och att några åkte någon karusell. Det var väldigt skönt att vara där den dagen, för trots jättefint väder så var det lite folk och alltså korta köer. Efter de fem spelen så hamnade jag nog på en fjärdeplats tror jag, av sju, så det gick inte lika bra på de övriga spelen. 
Vi avslutade med middag. Jag åt nachos. Sen åkte tre av tjejerna hem. Jag stannade kvar med Emma, Camilla och Frida som hade köpt åkband eftersom de ville åka mer än de två åkbiljetterna man fick med femkampshäftet. Jag hade dessutom sån tur att utöver mina två biljetter så fick jag en av den andra Emma som var nöjd med att åka en karusell och två biljetter som Camilla hade hittat på backen. Så jag fick åka fem karuseller i stället för två! Därför kunde jag stanna kvar tills de andra kände sig nöjda så vi åkte hem samtidigt. 
Jätteroligt hade vi denna dag/kväll och det var jättehärligt väder!
 
 
 
 
Här kommer Emma och Camilla flygande :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0