Filmer

Jag hade tänkt lägga in bilder på filmerna jag köpt i det förra inlägget, men eftersom det bara krånglade och jag inte ville riskera att behöva skriva om allt ännu en gång så får det bli ett eget inlägg. Det var på grund av dessa bilder som mitt första inlägg försvann. :/
Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att hitta bilder som fungerar att kopiera in? 
 
Näe, nu ger jag upp. Varför funkar en bild att kopiera in först gången men inte den andra? 
Filmerna jag köpt är i alla fall, tyvärr utan bild: 
- Letters to Juliet
- A little bit of heaven
- The lucky one
- Hachiko
- Extremely loud and incredibly close
- Rock of ages
- Safe house
- The magic of Belle Isle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0