Joggingrunda

Då har jag klarat av en liten joggingrunda på cirka 2,5 km. Det känns bra att jag kom iväg och det gick ganska bra trots att jag inte hade ätit så mycket. Åt ett par nävar russin och två kiwi innan jag gick. :) 
Halvvägs runt sjön så låg det en stor svan mitt på vägen och jag stannade och funderade på att vända. Det enda jag inte gillar med sjöarna är att det är så många fåglar där och även stora fåglar. Svanar är ju de värsta också, för man har ju hört att de är elaka. Så jag stog och funderade lite, men efter att två tjejer hade sprungit förbi den och den inte hade brytt sig om dem, så fortsatte jag förbi den. :) 
En sak som skulle kunna slå ner en lite också är när man ser en tjej springa ner till sjöarna samtidigt som mig (fast jag gick ner dit så hon fick lite försprång), se henne tre gånger och komma samtidigt till "målet" (vägen från sjöarna) och då veta att hon har sprungit ett varv runt den lilla sjön och två varv runt den stora, på samma tid som jag har sprungit ett varv runt den stora! Men i stället ska jag känna mig nöjd över mitt eget resultat och tänka att hon antagligen har tränat löpning under en betydligt längre tid än mig! :)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för en kväll hos Malena och Martin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0