Kursavslut

I dag hade vi det sista seminariet i en av kurserna. Det var skönt att avsluta den kursen för den har inte varit så jättebra tyvärr. Efter varje kurs får vi göra en utvärdering och jag tror (tyvärr) att den här kursen inte fick så bra omdömen av oss i klassen och man tycker ju lite synd om läraren även om det är till stor del på grund av henne vi känner så. Nu är det bara att vänta på betyget och det är ju uppsatsen som ligger till grund för betyget så det blir intressant. 
 
Seminariet började klockan 13.00 och jag åkte till skolan till 12.00 eftersom jag och en gruppmedlem hade sagt att vi skulle ses och skriva en uppgift. Eftersom jag har lite kontrollbehov brukar jag vilja dubbelkolla med folk så de kommer ihåg att vi ska ses, så jag slipper åka dit i onödan om de har glömt bort det. Den här gången bestämde jag mig för att inte göra det, utan lita på att personen tog ansvar och kom ihåg det själv. Det resulterade i att jag fick sitta i en timme på skolan och vänta till seminariet började, eftersom hon inte ens verkade ha något minne av att vi sagt att vi skulle ses den tiden. Hon nämnde inget om det och jag ville inte säga något. Vi fick sätta oss och skriva uppgiften efter seminariet i stället. 
 
När jag kom hem satte jag mig och åt middag direkt, eftersom jag inte hade ätit något mer än frukost och var jättehungrig. Jag fick lite småbråttom eftersom jag kom hem senare än jag hade tänkt och fick byta om direkt efter middagen eftersom jag och Malena skulle ta en promenad. 
I kväll är det semifinal i Eurovision Song Contest och jag kan inte låta bli att äta lite onyttigheter till det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0