Motivation

I dag har jag lite svårt att hitta motivationen till att göra något vettigt. Jag började med att testa en gammal tenta och den gick ganska bra så det börjar kännas helt ok inför tentan, eftersom jag inte ens har pluggat något än och gjorde en ganska bra provtenta. Men jag vill ju ändå börja plugga för jag vill göra ett bra resultat. Däremot känns det inte så lockande att sätta sig med grammatikboken... 
Sen var det ju det här med träning också. Har suttit och försökt motivera mig till att gå ut och springa, men har känt mig så trött. Men så kom jag på en sak... Jag satte mig med Youtube och sökte på Bodycombat-klipp för att försöka motivera mig. Först tittade jag på några klipp (där de tränar combat) och sen sökte jag på Bodycombat-låtar. Jag tror faktiskt att det hjälper lite. :) Jag får en bra känsla av att höra låtar som jag kopplar ihop med combat och jag börjar tänka på vilka kombinationer som hör till låten. Jag borde kanske fixa en låtlista med såna låtar. Men så måste jag köpa en sån där iPhone-hållare som man har på armen när man tränar också. Just nu får jag springa utan musik. 
Jag har även lust att träna lite combat här hemma men jag vet inte om jag skulle våga träna ordentligt, av rädsla för att sparka ner något i lägenheten (och att grannarna på andra sidan ska undra vad jag håller på med). 
 
Nu ska jag nog försöka att ta mig ut i alla fall. Problemet är att jag borde äta något, för det har gått några timmar sen frukosten, men jag kan ju inte träna direkt efter att ha ätit heller. :/ Får se hur jag gör med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0