Plugg

I morse åkte jag till Synoptik i Solna för att göra en synundersökning, eftersom jag fortfarande inte har känt mig nöjd sen jag var och kollade ögonen senast. Efter att ha gått i Sundbyberg några gånger så ville jag prova någon annan optiker. Han höll med den förra optikern om att jag såg tillräckligt bra (vilket jag förstog, framför allt eftersom det kändes bra i morse). Däremot förklarade han allt mycket bättre så jag fick sitta och prata lite och bara få lite råd och information. Så i fortsättningen kommer jag att gå dit i stället för det kändes mycket bättre där. 
Direkt efteråt åkte jag till skolan och mötte upp några gruppmedlemmar för att skriva ihop sista uppgiften. På en halvtimme var vi klara så det kändes bra. Sen åkte jag hem och satte mig och pluggade inför tentan. 
 
Annars har det inte hänt så mycket mer i dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0