Schlager

I går kväll var jag alltså hos Malena och Martin. De bjöd på god mat. Grillad flintastek, korv, halloumi, potatissallad och coleslaw. Till efterrätt blev det chokladpudding. Så gott och jag var helt proppmätt efteråt! Men trots det så gick det även ner choklad, ostkrokar och chips under kvällen. Vi tittade på Eurovision song contest och rätt låt vann tycker jag. Det fanns flera bra, men Danmark fick min röst. :) 
Vid halv två kom jag hem till en varm lägenhet, så jag öppnade ett fönster lite innan jag la mig. Vid sjutiden i morse vaknade jag av ett surrande. Jag hade fått in en geting i lägenheten, så det var bara att kliva upp och ta ut den. Sen somnade jag om och sov till elvatiden. 
 
I dag har jag pluggat lite inför tentan. Sen gick jag och körde ett pass Bodycombat. Det blev ett svettigt pass i dag. Redan efter uppvärmningen kände jag mig varmare än vanligt, vilket även instruktören gjorde. Det visade sig att fläkten var avstängd. Hon startade den och vi körde vidare. Efter en halvtimme (halvvägs in i passet) så var vi riktigt svettiga och det visade sig att det inte kom någon luft från fläkten. Till slut fick hon igång den så vi fick lite ny luft under sista halvan, men då var det liksom för sent. :) Men det var skönt när man kände att det fläktade lite ibland. Tur att vi bara var tre stycken som var där i dag, plus instruktören. 
 
I kväll har jag tittat på finalen av Mästarnas mästare. Det var kul att en tjej vann i år! Det spelade egentligen ingen roll vem som vann, men jag hejade ändå lite på Anna, som tyvärr inte vann. Sen har jag tittat på filmen Safe House (som jag köpte i veckan). Den var bra och roligast av allt var ju att både Fares Fares och Joel Kinnaman var med! Kul när svenskar är med i Hollywood-filmer. Det är ju ändå lite häftigt att Fares Fares har gjort en fightingscen mot Denzel Washington. :)
 
Så här svettig blir man efter ett Bodycombat-pass utan ventilation. ;) Till vänster ser ni alltså min mage och till höger ryggen, som är helt dyngsur uppifrån och ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0