Söndag

Dagen började med lite slötittande på Nyhetsmorgon och sedan reprisen av Let´s dance. Efteråt fixade jag lunch och tittade lite på en gammal tenta för att se vad det är att plugga på inför tentan om två veckor. Det är ganska mycket så jag hoppas att det går bra! Sen gick jag och tränade ett pass Bodycombat. 
Efter en dusch och middag så satte jag mig och fixade lite på uppsatsen. Jag tror inte jag behöver göra så jättemånga ändringar för det lät på lärarens feedback som att den var ganska bra från början. Jag ska försöka förbättra den lite mer i morgon. 
I kväll blir det Mästarnas mästare och sen tänkte jag titta på den andra Sex and the city-filmen. I går kväll tittade jag på den första. Jag insåg att det var ganska längesen jag såg dem, så det var ganska mycket jag hade glömt bort. Sen tycker jag att det är lätt att förväxla tv-serien och filmerna, så vissa saker som jag tror ska vara med i filmerna är ju med i de sista avsnitten av serien. Om det nu inte dyker upp i den andra filmen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0