Städdag

I dag har jag städat, tvättat och diskat. Sen har jag fått några saker gjorda som jag har skjutit upp ett bra tag, som till exempel att sätta upp en tavla. 
Jag hade tänkt träna Bodycombat i kväll, men när jag gick in för att titta så det var ett pass i dag så visade det sig att de hade lagt passet tidigare, så det hade redan varit! Men det var redan klockan 11.00 så även om jag hade kollat i går så hade jag nog inte gått för det är i det tidigaste laget för mig. Men det var väldigt synd...
Jag skulle även ha börjat kolla på uppsatsen i dag, inför vår andra inlämning på tisdag, men det blev inte av... Nu vet jag vad jag har att göra på söndag. :/ 
Det är helt otroligt att vi är så nära slutet på den här terminen! Om 2,5 vecka har vi näst sista tentan och sista tentan har vi en vecka senare. Sen är vi helt klara. Det börjar bli dags att plugga inför tentan nu... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0