Syskonmys

I dag åkte jag till Emma och Vilgot. Jag blev förvånad när jag klev in genom dörren och såg Vilgot sitta själv i babygymmet. :) Det var första gången jag såg honom sitta själv så stadigt! Tidigare har han bara suttit i några sekunder. :) Jag tog några bilder men orkar tyvärr inte föra över dem till datorn just nu... 
Ganska snart efter att jag kommit dit så gick vi ut på en promenad. Efter att ha gått ett tag så gick vi till Zetas trädgårdar och tittade lite. Sen åt vi jättegod lunch där, ute såklart. :) Efteråt gick vi till Kungens Kurva och IKEA där vi köpte totalt tre saker! Jag köpte en bakform och en tallrik. Det var en tallrik som hade gått sönder så jag köpte en ny. Storhandling i dag alltså. ;) 
Sen tog jag bussen därifrån till Fruängen och tunnelbanan hemåt. När jag kommit hem så hann jag bara sätta mig en liten stund innan det var dags att gå och träna Bodycombat. Jätteroligt som vanligt! Tänk vilken bra träningsform det är. Man får kondition och träning för hela kroppen och så är det jättekul samtidigt! Det värsta är att jag ibland får ont i mina fötter och jag funderar på om det är mina inlägg i skorna som gör det, även om jag har provat ut dem för att jag belastar fötterna fel. 
I kväll är jag lite mör i kroppen... Benen, höfterna och ryggen mest. Jag undrar varför jag så lätt får ont i höfterna. Jag känner mig gammal då. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0