Avklarat

I dag var det dags för min koloskopi. Eftersom det inte var förrän på eftermiddagen hade jag tänkt hinna med att fixa lite grejor hemma innan, men jag orkade inte så jag tog det lugnt och kollade på film i stället. 
Undersökningen gick bra och allt såg bra ut, men de tog även några prover för säkerhets skull och de får jag inte svar på förrän om tre veckor. Det var ingen rolig undersökning. Ibland gjorde det riktigt ont. Ungefär som kraftig kramp i magen eller nåt. En obehaglig smärta. Lite läskigt var det också när jag la handen på magen och kände att det rörde sig där kameran var. Märkligt...
 
Efteråt åkte jag och mötte upp Emma på jobbet och följde med hem till dem. Mamma och pappa kom några timmar senare. Vi åt hemlagad pizza och kollade på Idol. Det var väldigt gott med mat. :) Sist jag åt riktig mat var i tisdags. 
Men hungern var som sagt inte det värsta, det som jag trodde skulle bli väldigt jobbigt. Kroppen vande sig snabbt så jag blev inte så jättehungrig. 
 
Nu ska jag sova...är så trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0