Helg

I går satt jag hemma hela dagen och jobbade med hemtentan. Det är inte så jättemycket kvar nu, men en fråga har jag inte börjat på. Tyvärr har jag inte fått boken som den frågan gäller än. Jag ringde i går för att kolla vad som hänt med min beställning och det har blivit något fel så den har inte skickats. De ska skicka den på måndag så har jag förhoppningsvis den på tisdag. Det betyder att jag bara har onsdagen på mig att fixa den frågan sen. Lite jobbigt att det blev så sent, men jag hoppas det löser sig. 
 
I dag har jag och Malena varit och tränat. Det kändes som ett väldigt bra pass i dag. Vi satte upp fem stationer med olika övningar som vi körde fyra varv av. Varje övning gjorde vi i en minut och så vilade vi 30 sekunder mellan varje. Att göra armhävningar i en minut är verkligen jobbigt! :) 
Efter det intervallpasset körde vi lite extra styrketräning innan vi gick och bastade. Det är skönt att träna på helgen för det är så lite folk där och dessutom har man mycket mer tid på sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0