Lugn träning

I morse sov jag länge. Jag hade ställt klockan på halv elva för säkerhets skull och det var även då jag vaknade. :) Jag hann bara kliva upp och göra mig i ordning och äta frukost nästan innan det var dags att gå och träna med Malena. Jag hade lite ont i halsen när jag vaknade men det gick över när jag hade varit uppe en stund. Vi tog det dock lite lugnt ändå och körde styrketräning i stället för cirkelträning (med lite mer kondition) som vi hade tänkt. Det var längesen vi gjorde bänkpress och det gick inte så bra i dag... Annars gick det helt okej. 
 
När jag kom hem läste jag någon artikel inför uppsatsskrivningen. Jag går och funderar på vilken frågeställning jag ska välja till uppsatsen. Jag har inte riktigt kommit underfund med syftet till det ämne jag har valt. Tänk vad svårt det ska vara med dessa uppsatser... Så lite tid, så mycket frågor... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0