Mässa

Idag klev jag upp tidigt trots att det var en ledig lördag. Jag och Lina skulle på mässa i Älvsjö och åkte tidigt för att undvika den värsta trängseln. Det var både matmässa och hälsomässa och vi började med den "godaste". :)
Redan när vi hade gått kanske en tredjedel av matmässan hade vi hunnit handla en del så det verkade bli en dyr dag, men sen lugnade det ner sig med shopping. :) Vi provsmakade på en massa gott och var med i ett gäng tävlingar så nu hoppas jag på vinst! ;)
På hälsomässan blev det inget handlande men det var ändå trevligt att gå runt och titta i montrarna. 
Det bästa med att åka tidigt, förutom att det är mindre folk, är att man kommer hem tidigt och har en stor del av dagen kvar. Jag ska försöka att orka städa innan jag slår mig ner i soffan med en bok eller film. :)
Här ser ni en del som jag handlade idag. Det andra kan jag inte visa eftersom det antagligen blir julklappar. :) Det som är till vänster (soppa och kryddor) var sånt som man fick. Karamellsåsen var gudomligt god! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0