Promenad

Efter att ha suttit och skrivit på hemtentan under förmiddagen så kände jag att jag inte kom längre, så jag gick ut på en promenad i stället. Det var längesen jag bara promenerade runt och kanske ännu längre sen jag hade med mig kameran, så den fick hänga med. Det är ju inte så jättefint att fotografera nu, när löven har fallit och snön inte har kommit än. Några bilder blev det i alla fall, som vanligt på fåglar. :) 
Jag började med att gå runt den lilla sjön, men avvek efter en stund för att ta lite nya vägar och se delar av Sundbyberg som jag inte har sett än. Jag gick runt i villaområden och tittade på hus. Det känns som alla hus är olika här och många är fina. När jag hade gått runt ett tag och tagit lite olika vägar så kom jag till en sjö och tänkte att jag hade lyckats hitta en annan sjö, men sen såg jag ett hus jag kände igen och insåg att jag hade hamnat på exakt samma ställe som jag avvek från tidigare. :) 
 
När jag kom hem och hade duschat och ätit satte jag mig och läste igenom tentan en gång till och ändrade lite och skrev till lite. Nu är jag klar och hoppas att den är tillräckligt bra. Jag vet inte vad jag skulle kunna göra mer, men samtidigt vet jag inte om jag har tänkt rätt på allt. Det är jättesvårt att gissa hur det kommer att gå. 
 
 
  
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vackra bilder som allltid! Stadsbilderna längst ner - åh - supermysiga!! 😍

Svar: Tack så mycket vännen! Ja, det är så mysigt med alla ljus. :)
Lena

2013-11-21 @ 02:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0